21 januari 2013

Fast i natten

Det var längesen nu, men äntligen har jag fastnat i något så intressant så att jag inte kan gå och sova när jag borde!

Ramlade över Tumblr och blev riktigt involverad i hela det där! Hittade ett tema och började koda ihop lite så som jag ville ha det. Sitta och knåpa och lösa små problem med ful-fix, I like! Har iaf en ram klar nu, nu ska jag bara komma på syftet med sidan, vet inte om jag enbart ska lägga upp mina egna bilder, eller blanda med annat. Helst av allt vill jag ju blanda, men det blir lätt lite rörigt då.

Har fått något sånär ordning på sidan, så ni kan få kika in den: Kaylaura
Just nu ligger det bara mina egna bilder uppe, efter lite fundering. Ska fundera ut syftet med den snart, vänta bara (stämmer inte riktigt med bilden nedan).
Spontana åsikter mottages gärna!



Inga kommentarer: