22 februari 2011

Framtid

Kan man bli annat än lycklig när Henrik skickar länkar till hus. Det har tidigare mest varit min uppgift, och då har det nog mest gällt lägenheter. Idag fick jag dock ett fint mail med ett om möjligt ännu finare hus.
Han har stil min man!

Här är huset!

Finns väll en del som skulle kunna förbättras. Till en början är det ju skönt att man slipper deras fula möbler, speciellt dem i trä! Sen är det nog lite väl öppet för min smak, kunde vara liiite mysigare. Annars är det riktigt nice!

Obs: Givetvis slår det inte Engelska gången 8! Det är ju visserligen sjukt mycket mer öppet men ja... det är kärlek!

Nu ska jag bädda ner mig och kika på mina tända ljus och hoppas att den milda men ändå påfrestande huvudvärken vill släppa!

1 kommentar:

Elin sa...

Ni har otroligt bra smak måste jag säga. Fixar du gästrummet åt mig?!