Alltså förlåt... förlåt för att jag tog med mig snön ner från Norrland.
På något konstigt sätt har jag fått känslan av att det är mitt fel att det snöar i södra Sverige. Alltså helt seriöst. Jag satt och tittade ut genom fönstret på den fallande snön och sa rakt ut "Förlåt". Här ensam i lägenheten alltså.
Nu kan ni får göra en psykologisk analys på mig, det kan uppenbarligen komma väl till pass!
Hihi, ha det fint!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar