22 februari 2011

Snön....

Alltså förlåt... förlåt för att jag tog med mig snön ner från Norrland.
På något konstigt sätt har jag fått känslan av att det är mitt fel att det snöar i södra Sverige. Alltså helt seriöst. Jag satt och tittade ut genom fönstret på den fallande snön och sa rakt ut "Förlåt". Här ensam i lägenheten alltså.

Nu kan ni får göra en psykologisk analys på mig, det kan uppenbarligen komma väl till pass!

Hihi, ha det fint!

Inga kommentarer: