Måndag och allt är som vanligt. Det var längesen allt var som vanligt nu. Det gör att det blir en liten mysfaktor på det hela! Ska jobba lite på mina bilder till skolan idag. Gå på handledning för att få veta om gruppens arbete duger. Och så ska jag handla, lyssna på min musik hela dagen, förhoppningsvis redigera lite bilder att lägga upp här. Har ett helt lager med bilder som måste upp som jag tänkt redigera i Umeå men eftersom de låg på hddn hemma blev det aningens svårt.
Ikväll ska jag mysa upp mig i soffan och glo på tv. Precis som vanligt. Sådär avslappnat, skönt, mysigt!
Cya!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar