20 mars 2012

Födelsedagen

Här kommer lite bilder från min födelsedag!

Ok, det här var i söndags, men det är iaf lillebror och Keaton som gosar loss!

Fotograferade lite äpplen

Vädret skiftade en gång i sek, regn, sol, hagel, sol, snö och så storm hela tiden på det! Stannade inne i soffan och kollade på morgonprogram!
Fick den här gosiga till sällskap med så det gick an! (han är inte arg, ser bara sjukt ondskefull ut på denna bilden!)

Efter ett tag blev vädret iaf stabilt och soligt så att jag fick min frukost på altanen!

Hade sällskap av den här hårbollen och hans bror!

Ajöken, adjö. Nu måste vi fara!
Hmmm, det där var tydligen skymningståget, men det var det här jag tänkte på när jag såg Lucie
http://www.youtube.com/watch?v=dHYpleVQcbc

Var ute och fotade de första blommorna!

På kvällen blev det givetvis marängswiss!! Efter önskad kalops som var supergod!

Fick bland annat det här i födelsedagspresent som jag under kvällen försökt hitta en plats till, men inte lyckats särskilt bra...

 

Inga kommentarer: