09 december 2012

Favoriter

Även om jag inte använder DeviantArt för att lägga upp bilder längre så älskar jag att gå in och kollar på andras bilder. Jag gillar även att gå in och kika i mina favoriter, då de får mig att må himla bra, allt är bara fint! Där snackar vi ögongodis.

Det är alltid intressant att gå in och kika på favoriterna med då man kan följa mitt liv ganska väl. Man ser hur min smak förändras, vad jag är intresserad av och vad som påverkar mig för stunden. Genomgående hos samtliga bilder är dock kvinnokroppar, långt hår och årstider.

Mina senaste favoriter ser himla lika ut, man ser verkligen att jag är inne i en period, inte minst i färger:















Bilderna i större format:
1. Lana
2. caged
3. in safe hands
4. move closer
5. I Must Be Dreaming

Alla mina favoriter

4 kommentarer:

Sebastian Skarp sa...

Åh det var länge sedan jag var inne där och kikade! Kollade igenom mina favoriter också nu. Tack för att du påminde mig om Deviantart!

Clara sa...

:D men toppen att jag kunde vara till nytta!! Jag går nog in där åtminstone en gång per dag, för att titta på nya bilder som kommit upp! :) Har ju ändå varit där sen 2005, kan inte bara lämna den sidan så! :P

Sebastian Skarp sa...

Förr gjorde jag också det, men av någon anledning så slutade jag. Prenumererade nog på för många så att det blev för många bilder att kolla på att jag inte orkade.

Det var ju på DeviantArt jag "träffade" dig från början! Var tvungen att gå in och läsa vad du skrev!

~bippla Aug 3, 2005 Hobbyist Photographer
Måste säga att ditt galleri är fantastiskt!! (skriver på svenska eftersom du är svensk och jag oxå antar att du kan språket )

~SebastianSkarp Aug 3, 2005
Hallå! Tackar tackar
Japp, jag kan svenska! Dina bilder va också fina. Gillar dom svartvita bäst.

Clara sa...

haha vilken härlig efterforskning du har gjort!! :) vilken nostalgi! :P Jo jag får en hel del nu, har äntligen tagit mig ner på att det bara ligger ca 600st och väntar på mig :P får ta mig an det någon gång känner jag :P