25 mars 2013

Inlägg

Ja, som ni märker blir det inte mycket inlägg nu för tiden. Jag har helt enkelt inte tid. Mars månad har varit hektisk, spännande, nervös och helt galen!

Till att börja med började jag arbeta som kommunikatör på mitt första riktiga jobb. Jag jobbar då med webbutveckling och det är både spännande och helt sjukt utmanande! Har fantastiskt bra kollegor i alla fall och tiden går superfort!

Har hunnit med en resa till gbg med där jag träffade gamla klassisar, spelade lazerdome och festade loss. Väldigt mysigt att träffa speciellt Louisen igen, då senast var i juni när vi tog examen.

Helgen efter det var det dags för Elins och min 50-års fest med Svarte Petter tema vilket resulterade i en helt awesome kväll tillsammans med (nästan) alla jag älskar! Värt hur mycket som helst!

Förra helgen var jag bara hemma i Karlskrona och tog det lugnt, drog en sväng på stan med Elin och passade på att fika två gånger, värt!

Snart är det påsk då och det innebär att jag ska hem igen. Äta gott, träffa vänner och packa packa packa. Ser fram emot det massor! Ska dra med mamma till Växjö med lite grejer till nya lägenheten med så att det finns på plats. För på tisdag mina vänner, redan på tisdag får Stina och jag vår nya lägenhet!! Helt från vettet!! Jag har liksom inte ens fattat att jag ska flytta!!

Så helgen efter påsk blir det flyttlass från Karlskrona till Växjö och det ska bli HUR KUL SOM HELST att få flytta in i världens finaste lägenhet!!

Det var lite update för nu, jag garanterar inga inlägga, så följ mig på instagram ist!

Peace!