04 mars 2013

Nytt jobb!

Längesen jag skrev nu, och mycket som har hänt!

Idag började jag mitt nya jobb som kommunikatör vilket känns väldigt spännande! Dagen gick fort och jag blev peppad på uppgifterna! Fick hur mycket information som helst, så nu gäller det att plugga in det viktigaste. Ska bli himla spännande att se hur det känns efter någon vecka eller så.

För tillfället är jag bosatt hemma hos Stina där jag fått en egen garderob med skylt på, vilket känns hur mysigt som helst! Hittills har det fungerat mycket bra då vi delat upp arbetet med att jag handlar och lagat mat, Stina diskar och kommer på vad vi ska ha för mat... tror visserligen kanske inte att vi kommer köra på det så hemskt mycket... men det är iaf ett arrangemang vi båda känner oss nöjda med ^^.

Mars månad bjuder på massa saker att se fram emot. På fredag drar Stina och jag till Göteborg efter jobbet där vi träffar en hög gamla klasskompisar som vi sedan ska spendera helgen med! Helgen efter det är det dags att fira min 25 års dag tillsammans med Elin i Karlskronas finaste lokal! Veckan därefter har jag tänkt fylla år och sen är det helt plötsligt dags för flytt! Jag kan minst sagt säga att jag hoppas att veckorna kommer att gå fort!

Nej, nu är det dags att fortsätta ta det lugnt och äta glass!

Hörs snart igen! 

Inga kommentarer: